BBC, Euronews, CNN International le oferă o parte din spaţiul lor publicitar principalelor organizaţii care încearcă să informeze şi să protejeze telespectatorii în vremuri de pandemie.
Estimată la peste 46 de milioane de euro, inițiativa este o premieră în lumea televiziunii, încurajând şi alte organizaţii media să le urmeze exemplul.
“În aceste vremuri dificile pentru întreaga lume, avem o responsabilitate şi mai mare de a încerca să livrăm publicului nostru, în timp real, informaţii complete şi clare, în toate cele 12 limbi în care transmitem”, a declarat Michael Peters, director general Euronews.
Organizația Mondială a Sănătăţii (OMS) este prima care a acceptat oferta celor trei corporaţii media, urmând să prezinte o campanie cu paşii de urmat pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus.
Bilanțul pandemiei de nou coronavirus a depășit, joi, pragul de 53.000 de decese.
Pe glob, numărul infecțiilor a ajuns la un milion.
Peste 210.000 de pacienți s-au vindecat.
Peste 10.000 de cadre medicale s-au infectat. 69 dintre acestea au murit în prima linie a frontului de luptă cu COVID-19.
Jumătate din populația planetei se află, la ora actuală, sub diferite restricții sanitare impuse de autorități.