Acum aproape opt ani, Cosmin Negrescu lansa o afacere de web design și dezvoltare. Avea 19 ani, un singur angajat și multe planuri mărețe pentru ce poate să realizeze în online. După cinci ani, adunase deja 20 de parteneri de echipă și un portofoliu cuprinzător de clienți, urmând ca, în 2012, compania sa să rămână specializată numai pe servicii de optimizare pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization – SEO), ajutând companii mari să își obțină un loc fruntaș în paginile Google.
Astăzi, lucrurile s-au schimbat vizibil: în poveste au intrat și mai mulți clienți, o aplicație ce este vândută unor mari agenții internaționale de SEO și o perspectivă bine structurată în raport cu schimbările oferite de mediul dinamic al online-ului. Cum a ajuns să creadă în această poveste, ce l-a inspirat în alegerile cheie din momente cheie și care sunt provocările online-ului în ziua de astăzi, povestește Cosmin Negrescu în interviul următor:
Acest material face parte dintr-un parteneriat între Europa FM și SEMdays, cea mai mare conferinţă de Search Engine Optimization din Europa de Est. Pe 24 și 25 septembrie, SEMdays aduce în București 17 speakeri internaționali care vor vorbi despre viitorul în marketing online.