Confidenţialitate

Consiliul Concurenței, cu ochii pe magazine de Black Friday

Reducerile de Black Friday vor fi monitorizate atent de Consiliul Concurenței pentru ca persoanele care cumpără produse să nu fie înșelate.

În anii trecuți, au fost situații în care așa-zisele „oferte” de la raft nu erau reale.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Anul acesta, reducerile de Black Friday vor fi afișate pe 17 noiembrie, dată la care majoritatea magazinelor au anunțat promoții de până la 70%.

Consiliul Concurenței se va asigura și anul acesta că magazinele respectă legea și reduc, într-adevăr, prețurile.

În anii trecuți, au existat situații în care comercianții au crescut artificial prețurile pentru ca mai apoi să le scadă de Black Friday.    

Vor fi monitorizați în special comercianții online – în condițiile în care românii preferă să cumpere tot mai des de pe internet

Anul trecut, magazinele online au vândut produse în valoare de 120 de milioane de euro și se estimează că, anul acesta, vânzările vor crește la 170 de milioane de euro.

Pe 17 noiembrie, magazinele vor avea campanii de reduceri, cu preţuri cu până la 60-70% mai mici.