Compania aeriana RyanAir a fost amendata cu peste 4 milioane de euro pentru că nu a rambursat bani clienţilor pentru zborurile anulate, în urma situaţiei de urgenţă cauzate de pandemia de coronavirus. De altfel, alte 2 companii aeriene au fost amendate.
Autoritatea de Reglementare a Concurenţei din Italia este cea care a amendat operatorul aerian low-cost Ryanair cu 4,2 milioane de euro pentru că nu a rambursat bani clienţilor pentru zborurile anulate după iunie 2020.
In acea perioada intreaga lume era intr-o situaţie de urgenţă cauzata de pandemia de coronavirus, iar avioanele nu au mai zburat o perioada de timp.
Compania aeriană irlandeză a avut “un comportament extrem de incorect” prin anularea zborurilor planificate. A folosit ca motiv pandemia, şi le-a dat pasagerilor vouchere în loc să le plătească preţul biletelor, consideră autorităţile de la Roma.
De altfel, in ultimele zile, Autoritatea de Reglementare a Concurenţei din Italia a amendat si operatorul aerian low-cost EasyJet cu 2,8 milioane de euro şi compania aeriană spaniolă Volotea cu 1,4 milioane de euro, din aceleaşi motive.