Confidenţialitate

Comisarii protecției consumatorilor avertizează în privința unei noi metode folosite de unii clienți care nu vor să-și plătească comanda la restaurant | AUDIO

Situație nouă în restaurante, semnalată de comisarii protecției consumatorilor: au apărut consumatorii care nu plătesc. Ei merg la restaurant, mănâncă trei sferturi din porție și apoi pun mizerii în mâncare. Strategia a fost dezvăluită de comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, spune că, deși de cele mai multe ori reclamațiile clienților sunt întemeiate, există persoane care se folosesc de acest instrument pentru a beneficia gratuit de o masă la restaurant.

Ca să nu plătească, acești clienți merg la terase sau la restaurant cu pliculețe în care au păr, unghii, viermi sau muște, mănâncă trei sferturi din porție și apoi „pun din pliculeț ce trebuie” în mâncare, fac poze și reclamație – spune Cornelia Galer.

După analiza reclamațiilor din ultimii ani, s-a ajuns la concluzia că s-a format o clasă de consumatori care trăiesc neplătind, iar de regulă e vorba de persoane tinere – a precizat comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău.

Sursa foto: Shutterstock

Citește și: Guvernul păstrează, pentru moment, excepţiile de la plata CASS pentru salariile din construcţii, agricultură şi industria alimentară | AUDIO