La concursul lansat de Asociaţia Cluj-Napoca 2021 au participat 79 de proiecte. Conceptul vizual realizat de Camelia Imbuzan a fost desemnat câștigător de un juriu format din specialişti şi personalităţi ale oraşului din diferite domenii. În plus şi publicul a avut un vot egal cu cel al juriului.
‘
Logo-ul este o împreunare de mâini, stilizată, realizată prin linii grafice colorate şi este inspirată de sloganul ‘East of West’. În logo se regăsesc şi turnurile istorice ale Clujului. Camelia Imbuzan a câştigat în urma concursului un premiu în valoare de 35.000 de lei.
‘
Directorul executiv al Asociaţiei Cluj Capitală Culturală, Florin Moroşan a precizat că proiectul câştigător reuşeşte să fie o imagine puternică pentru că are o structură dinamică. Peste două săptămâni vor fi anunţate şi liniile de program ale proiectului Cluj 2021 Capitală Culturală Europeană.