Clubul Paris Saint-Germain a anunţat, luni, că toate cele 1000 de tricouri inscripţionate cu textul “Notre-Dame” au fost vândute în 30 de minute.
În urma incendiului din 15 aprilie, flăcările au cuprins Catedrala Notre-Dame din Paris, iar campioana Franţei şi-a arătat solidaritatea prin tricourile purtate la ultimul meci de campionat, cu AS Monaco, scor 3-1, tricouri care au avut inscripţionat numele şi imaginea monumentului.
Clubul parizian a pus în vânzare 1000 astfel de tricouri, fiecare costând 100 de euro, iar acestea s-au epuizat într-un timp record, fie pe internet, fie în magazinele fizice. “Mulţumim pentru solidaritate!”, a fost mesajul lui PSG, postat pe Twitter. Toţi banii obţinuţi vor fi donaţi către asociaţiile pompierilor din Paris care au contribuit la stingerea incendiului de la Catedrala Notre-Dame.
De asemenea, clubul la care evoluează Neymar i-a invitat pe pompieri la meciul cu AS Monaco, din campionat. La această partidă, PSG a sărbătorit câştigarea celui de-al optulea titlu de campioană din istorie şi al şaselea din ultimele şapte sezoane în Franţa.