Circulație feroviară desfășurată în condiții speciale, duminică, 1 decembrie, pe linia 100 București – Craiova, între stațiile Roșiori Nord – Măldăeni, din cauza unui deranjament tehnic, transmite CFR Călători.
Deranjamentul s-a produs duminică la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care și-a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord, precizează CFR Călători. În aceste condiții, circulația feroviară se desfășoară, duminică după-amiază, în condiții speciale, cu tracțiune Diesel.
„Trenul de călători IR 1691, care circulă în relația București Nord – Timișoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieșire din stația Roșiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord – Măldăeni, firul II”, a transmis CFR Călători.
Pesonalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului. Astfel, trenul IR 1691 a reintrat în circulație după o staționare de circa 90 de minute.
Pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roșiori Nord – Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două stații, cu o locomotivă Diesel, mai spune CFR Călători.
„Menționăm faptul că intervențiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri, programate la ora actuală, să tranziteze intervalul Roșiori Nord – Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 și R 9016”, transmite CFR Călători.
CFR SA asigură publicul călător de faptul că, personalul SRCF Craiova este prezent pe teren și va interveni operativ pentru repunerea sub tensiune a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord – Măldăeni, astfel încât traficul feroviar să se reia în condiții normale de trafic.
Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea