CEZ Vânzare a lansat #PromisiuneaPentruAcasă, campanie de informare asupra eficienței energetice în cadrul proiectului european Social Watt.
Inițiativa vine în sprijinul clienților și a publicului larg prin prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare de energie și gaze naturale și adoptarea unui comportament eficient energetic.
Pentru a încuraja ascultătorii Europa FM să devină eficienți energetic, CEZ Vânzare lansează o provocare: răspunde primul la întrebările din domeniul energiei și poți câștiga un termostat smart cadou, pentru centrala ta termică sau un aparat de aer condiționat, cu unitate de control wireless!
#PromisiuneaPentruAcasă vine ca o măsură concretă pentru combaterea sărăciei energetice în Oltenia, aria tradiționala de activitate a CEZ Vânzare. Conform studiului din cadrul proiectului european Social Watt, care a analizat 1120 de localități din zona Olteniei, au fost identificate cinci localități cu un grad ridicat de sărăcie energetică:
- Craiova – 111 205 gospodării sărace energetic
- Pitești – 50 535 gospodării sărace energetic
- Drobeta Turnu Severin – 41 129 gospodării sărace energetic
- Râmnicu Vâlcea – 29 904 gospodării sărace energetic
- Târgu Jiu – 22 827 gospodării sărace energetic
Identificarea ,,culorii caselor” în funcție de eficiența lor energetică
În cadrul campaniei de informare, CEZ Vânzare a dezvoltat un instrument digital de analiză prin care consumatorii din întreaga țară pot descoperi cât de eficiente sunt locuințele lor din punct de vedere energetic. Prin completarea chestionarului de pe platforma Portalul de Eficiență și răspunsul la câteva întrebări simple, adaptate tipului de locuință, utilizatorii pot afla dacă au o casă verde – eficientă permanent, o casă albastră – optimă, o casă galbenă – consumatoare sau o casă roșie – ineficientă energetic.
După completarea chestionarului, CEZ Vânzare pune gratuit la dispoziția publicului un E-book care oferă un set de sfaturi de eficiență energetică, aplicabile în orice tip de locuință pentru a optimiza consumul de energie electrică, gaze naturale sau apă și, în mod implicit, pentru a reduce costul lunar al facturilor.
CEZ Vânzare s-a alăturat misiunii proiectului SocialWatt de a lupta împotriva sărăciei energetice și le oferă clienților acces la cele mai utile resurse de informare pe platforma Portalul de Eficiență. Proiectul face parte din #PromisiuneaVerde – platforma care încurajează grija față de resursele oferite de natură și atenția la nevoile oamenilor.