Cerbul de Aur 2019 a început joi seară şi continuă până duminică.
Festivalul se desfășoară în perioada 22-25 august și reunește 350 de artişti, într-o competiţie internaţională de interpretare, 10 show-uri şi un spectacol de folclor.
După primele zile, rețelele sociale s-au umplut de comentarii critice la adresa modului în care se desfăşoară Cerbul de Aur şi a unei impresii de “învechit” pe care o transmite spectacolul.
Transmisiunea în direct la TV nu a fost nici ea prea populară, în prima seară TVR 1 a obținut o audiență media de aproximativ 280.000 de urmăritori din toată țara, ceea ce clasează postul public pe locul şase în topul audiențelor.
“Am îndrăznit să mă uit la Cerbul de Aur – Golden Stag. O rușine organizatorică pentru 2019”, comentează cineva pe Facebook.
Un spectator la festival îşi expune şi el experiența pe Facebook: “Sunt la Cerbul de Aur 2019. Sunt pentru prima dată în viață la acest eveniment și am venit să mă distrez neironic.
Apa plata costă zece lei, mă vait zece minute pe tema asta. Unde s-a mai pomenit așa ceva în țara românească, apa plata la 0,5 10 lei? Vor să scoată TVR ul din faliment din vânzarea apei plate?
Prezentatorul urlă la noi bancuri cu femei și bărbați atât de proaste că mi se ridică părul pe mână. Nimeni nu reacționează, nu aplaudă. Urmează ceva glumă h o r r o r cu ardeleni. În public liniște.
Individul urlă să lăsăm CELULARELEEEE și să aplaaaaudăăăm cu el.
În spate, în proiecție, rulează sponsorii. Printre ei un copiator, care pare ceva local din Brașov”.
Pe paginile de Facebook ale TVR sunt cele mai multe aprecieri şi reacții pozitive. Poate şi pentru că aici e o strategie bine gândită de a pune în valoare cât mai bine momentele din spectacol şi de a oferi suficient conținut cât să-şi găsească mai uşor oamenii care să-l aprecieze.
Totuşi, inclusiv aici îşi fac loc criticile fie la adesea organizatorilor, prezentatorilor sau participanților.
“Soliștii au fost destul de pregătiți dar melodiile alese …din secolul trecut…nu au dat prea mari șanse concurenților”, comenta o telespectatoare pe pagina de Facebook oficială TVR 1.