Confidenţialitate

Ce tip de cafea preferă șoferii români – STUDIU

Șoferii care opresc în benzinării nu-și alimentează doar mașinile, ci aleg să-și facă și ei, de cele mai multe ori, plinul de energie profitând de ofertele din ce în ce mai generoase din micile magazine.

Potrivit OMV Data Center, cafeaua Americano to go este preferata clienților din stațiile OMV, în numai un an fiind consumate aproximativ 6.000.000 de astfel de băuturi calde, dintr-un total de peste 10.000.000 de cafele vândute. Pe locul doi în topul preferințelor șoferilor din România în ceea ce privește băuturile pe bază de cafea se află Cappuccino, iar pe trei este Espresso, ambele servite la pachet. Vândute într-un număr de aproximativ 800,000 de bucăți fiecare, cele două tipuri de cafea sunt urmate de îndeaproape de cafeaua Americano savurată direct în stațiile OMV de peste 700,000 de clienți.  Lista băuturilor pe bază de cafea consumate de șoferi este completată de Latte Machiatto și Latte Machiato XL, cumpărate de peste 729.000 de ori de către șoferii care s-au oprit în acest lanț de benzinării.

„Oprirea la benzinărie nu mai are de multă vreme un rol strict funcțional, de a face plinul rezervorului. Acum, cei care ne calcă pragul găsesc, aici, o varietate de produse si servicii care răspund unei game variate de nevoi. Cafeaua și preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numără printre produsele care se regăsesc cel mai adesea pe lista de cumpărături a clienților noștri”, a declarat Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.

Festivalierii și șoferii preferă același tip de cafea

Între 6-9 septembrie, București a fost gazda celui mai mare festival de tip street food din Europa, ceea ce le-a dat prilejul câtorva zeci de mii de participanți să se răsfețe cu o gamă variată de mâncăruri, deserturi și băuturi reci sau calde.  Cafeaua preferată de participanții la The Carnival – Bucharest Street Food Festival, Americano to go, este și cea care înregistrează cele mai mari vânzări pe timpul anului, arată datele OMV.