Campania ”#PeBune?”, inițiată de Fundația Motivation România, împșinește în luna mai 6 luni de la lansare. În toată această perioadă, au fost realizate peste 280.000 de pliante și 3000 de stickere difuzate în cadrul magazinelor și centrelor comerciale partenere și 30 de afișe publicitare de mari dimensiuni amplasate în spații publice intens circulate, care au atras atenția asupra problemei locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități care nu sunt folosite corespunzător.
Datorită parteneriatului cu Unitatea Sindicatul Liber Metrou, clipul video al campaniei a fost distribuit timp de o lună în toate stațiile de metrou din București care au ecrane LCD.
Fundația Motivation România își propune continuarea campaniei cu scopul de a informa publicul larg asupra importanței eliberării locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități.
Campania ”PeBune?”
Fundația Motivation România a lansat anul trecut campania „#PEBUNE?” ce are drept scop eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități, din cadrul magazinelor cu produse de uz larg. Prin această campanie, se promovează respectarea Legii 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap la nivel național.
Campania „#PEBUNE?” se adresează șoferilor cu și fără dizabilități, precum și publicului larg și transmite un mesaj de încurajare a respectării drepturilor persoanelor cu dizabilități din România.
„#PEBUNE? este o întrebare prin care ne dorim să atragem atenția persoanelor din pături sociale diverse și să îi facem pe oameni să înțeleagă că aceste locuri de parcare sunt, de fapt, o necesitate și nu un moft. Prin eliberarea acestor locuri de parcare nu numai că respectă legea, dar fac un gest cât se poate de normal față de persoanele care au nevoie de acele locuri de parcare”, explicau inițiatorii proiectului.