Miercuri, Uber Eats a făcut publice o serie de statistici privind preferințele utilizatorilor aplicației de livrare de mâncare.
Serviciul Uber Eats a fost lansat în decembrie 2015 în Toronto, iar momentan aplicaţia este disponibilă în peste 290 de oraşe din peste 30 de ţări din întreaga lume, cu peste 100.000 de restaurante partenere. Pentru a compila datele au fost luate în calcul 191 de milioane de căutări făcute de utilizatorii aplicației pe parcursul a 6 luni, la nivel european.
În România, pentru a realiza topul celor mai populare căutări în 2018 au fost luate în calcul a 811.974 de căutări, transmit reprezentanții companiei într-un comunicat remis Europa FM.
“Preferințele în materie de mâncare se află într-o continuă schimbare. Apariția consumatorilor responsabili, cărora le pasă ce impact are cina lor, va determina o mai mare amploare a veganismului, de la doar câteva procente pe țară până la o schimbare a stilului de viață pentru milioane de oameni.
Totodată, vedem o dezvoltare fantastică al aplicațiilor de livrare de mâncare, cum ar fi Uber Eats. Acestea vor transforma rapid piața de livrare de mâncare: de la o plăcere vinovată în weekend la un obicei aproape zilnic”, comentează Jeanette Mellinger, șefa diviziei de cercetare de la Uber Eats.
Cele mai populare căutări în 2018 în rândul utilizatorilor din România:
Semințe Chia
Humus
Bulgur
Vegan
Tofu
Tahini (pastă de susan)
Quinoa
Sos Sriracha
Brânză Haloumi
Curcuma
Supa Miso
Usturoi
Miere
Agave
Ghimbir
Kimchi (garnitură tradițională picantă coreeană, preparată din legume fermentate)
Pho (supă originară din Vietnam)
Trufe
Cronut (un desert hibrid, combinație dintre croissant si gogoașă)
Dovleac