Marți seara, în salonul Le Diplomate al Hotelului Athenee Palace Hilton, au fost anunțați câștigătorii Trusted Brands România 2015.
Pentru al zecelea an consecutiv, Europa FM reușește performanța de a se menține cel mai de încredere post de radio din România.
În numele echipei Europa FM, premiul Trusted Brands 2015, al zecelea din palmaresul Europa FM, a fost ridicat de George Zafiu, gazda matinalului Deșteptarea și directorul de programe Europa FM.
Câștigătorii Trusted Brands România 2015:
Categorii europene:
– Automobile: Volkswagen
– Electrocasnice: Bosch
– Computere personale: HP
– Telefonie mobila: Samsung
– Operatori telefonie mobila: Orange
– Camere foto: Nikon
– Agentii de turism: Paralela 45
– Banci: Banca Transilvania
– Carduri de credit: Visa
– Companii de asigurari: Allianz Tiriac
– Furnizori servicii internet: RCS & RDS
– Benzinarii: Petrom
– Vitamine: Eurovita
– Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen
– Analgezice: Algocalmin
– Produse de ingrijire a parului: Nivea
– Produse de ingrijire a pielii: Nivea
– Produse de machiaj: Avon
– Detergenti: Ariel
– Cereale pentru micul dejun: Nestle
Categorii locale:
– Stații radio: Europa FM
– Produse de panificație: Vel Pitar
– Produse lactate: Napolact
– Produse din carne: Cris-Tim
– Ulei de gătit: Untdelemn de la Bunica
– Condimente: Fuchs
– Ape minerale: Borsec
– Hrană pentru animale: Pedigree
– Clinici private: Medlife
– Cafea: Jacobs
– Pastă de dinți: Colgate
– Farmacii: Catena
– Retailer electrocasnice: Altex
– Săpun: Dove
– Deodorant: Nivea
– Centre comerciale: Kaufland
– Cotidiene: Adevarul
– Stații TV: Pro TV
Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondenții au fost selectați din baza de date de clienți activi ai Reader’s Digest din țările participante: Austria, Elveția, Finlanda, Germania, Portugalia, România și Rusia.
În perioada menționată, în Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu întrebări deschise, dintre care 50.000 în România. Selectarea eșantionului consultat a fost efectuată astfel încât să reflecte profilul populației din fiecare țară. Din România au fost analizate 1.986 de chestionare completate. Procesarea datelor și a rezultatelor a fost operată de către compania britanică Wyman Dillon Ltd..