Prima felicitare de Crăciun a fost comandată de Sir Henry Cole şi ilustrată de John Horsley, în Londra, în 1843.
În imagine era desenată o familie numeroasă. Cu toții țineau paharele în sus către cel care citea felicitarea.
Pe verso era desenată o imagine în care oameni donau unor săraci haine și mâncare. Cele două imagini contradictorii nu au fost prea bine văzute în ochii oamenilor de atunci.
În 1873, o firmă de litografie din Marea Britanie a vândut primele felicitări de sărbători în SUA. Patronul, Louis Prang, este denumit părintele felicitărilor americane. Afacerea a avut un succes atât de mare, încât creatorul felicitărilor făcea și 5 milioane de felicitări pe an. Însă, în scurt timp, din cauza unora care imitau felicitările sale, el a fost înlăturat de pe piață.
În 1913 compania Hallmark era deja celebră pentru felicitările sale de Crăciun și, paradoxal, când a izbucnit cel de-Al Doilea Război Mondial, compania a avut vânzări record, pentru că mulți le cumpărau pentru a le scrie rudelor de la front.
În secolul 20, producția de felicitări de Crăciun treptat a devenit o afacere extrem de profitabilă, pentru că au apărut mai multe modele și tehnici de a le imprima.
Felicitările tradiționale urează Crăciun Fericit și Un An Nou Fericit, apoi treptat mesajele s-au diversificat: poezii, rugăciuni și urări mai complexe. Au apărut imagini cu nașterea lui Iisus și alte simboluri de Crăciun: brad, decorațiuni, lumânări, oameni de zăpadă sau renii.