Confidenţialitate


Campanie națională pentru eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități


Campanie națională pentru eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități

Fundația Motivation România lansează campania „#PEBUNE?” ce are drept scop eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități, din cadrul magazinelor cu produse de uz larg. Prin această campanie, se promovează respectarea Legii 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap la nivel național.

Campania „#PEBUNE?” se adresează șoferilor cu și fără dizabilități, precum și publicului larg și transmite un mesaj de încurajare a respectării drepturilor persoanelor cu dizabilități din România.

#PEBUNE? s-a născut din frustrarea mea și a colegilor mei în scaune rulante când am constatat în nenumărate rânduri cât este de greu să găsim libere locurile de parcare destinate nouă, când mergem la cumpărături.

#PEBUNE? este o întrebare prin care ne dorim să atragem atenția persoanelor din pături sociale diverse și să îi facem pe oameni să înțeleagă că aceste locuri de parcare sunt, de fapt, o necesitate și nu un moft. Prin eliberarea acestor locuri de parcare nu numai că respectă legea, dar fac un gest cât se poate de normal față de persoanele care au nevoie de acele locuri de parcare”, a declarat Erika Garnier, specialist comunicare Fundația Motivation România.

Campania constă în distribuirea de pliante și stickere la casele de marcat, precum și amplasarea de călăreți cu mesajul campaniei la locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități. Pentru cei care doresc să se alăture campaniei, fie că sunt sau nu persoane cu dizabilități, Fundația Motivation România pune la dispoziție gratuit stickere auto cu mesajele campaniei. Prin toate aceste materiale se evidențiază importanța eliberării locurilor de parcare pentru persoanele cu dizabilități.

„Mulți dintre noi nu cunoaștem importanța acestor locuri de parcare pentru o persoană cu dizabilități. Fie pentru că nu îi avem în cercul nostru de prieteni sau colegi, fie pentru că nu ne-a preocupat acest subiect. De cele mai multe ori ne gândim la persoanele cu dizabilități locomotorii ca fiind asistate, retrase social, vulnerabile. Realitatea este însă că persoanele cu dizabilități pot fi active și independente, prin forțele proprii și prin respectarea de către fiecare dintre noi a dreptului lor la acces în comunitate”, a declarat Anca Beudean, Director de Programe la Fundația Motivation România.

Campania „#PEBUNE?” va fi implementată pe o perioadă de trei luni, pentru început în peste 200 magazine, datorită partenerilor care o susțin – Mega Image și Dedeman. Partener media al campaniei este Europa FM.

Ideea campaniei a fost conturată în cadrul proiectului ”8 ore peste program pentru o cauză bună” al Fundației Comunitare București, care a adunat laolaltă pentru o întâlnire de lucru, profesioniști din mai multe arii profesionale și ONG-uri.


Ultimele stiri
Obiceiuri de Crăciun, în Transilvania. „Ce presupune „Colinda de ceată bărbătească”, inclusă în patrimoniul mondial UNESCO în 2013…

Studiu: Șase din zece români declară că depășesc bugetul alocat pentru Sărbători. Generația care economisește mai mult |…

Tradiții de Crăciun în Maramureș: Brondoșii de Cavnic, obicei unic în țară, prin care sunt alungate spiritele rele…

STUDIU: De sărbători, Generația Z preferă momente autentice alături de familie și prieteni | AUDIO

Colindul dubaşilor, unul din cele mai vechi obiceiuri de Crăciun din Banat | AUDIO

Cele mai bune filme pe care să le vezi de Crăciun | VIDEO

În Bucovina, măștile populare animă aproape toate obiceiurile de iarnă

Obiceiuri de Crăciun în Muntenia. Brezaia și jocul ursului

Obiceiuri de Crăciun, în Moldova. Îmblânzirea anului ce vine și a „Urșilor de la Comănești”. Alungarea duhurilor rele…

Obiceiuri de Crăciun, în Crișana. Prin ce se deosebește Turca din Bihor față de cea din alte zone…