Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București are, de astăzi, un call center la care, cel puțin în teorie, cei care au nevoie de ajutor vor putea să-l primească mai rapid și mai ușor.
Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08.00- 22.00 de luni până duminică. Bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți cu privire la infectarea cu virusului SARS CoV 2.
“Acest call-center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București.
Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere.”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB
Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.