Televiziunea dedicată câinilor Dog TV, care are grupul Discovery Communication printre parteneri şi investitori strategici, plănuieşte să se extindă în câteva teritorii noi, printre care şi România, în anul 2017.
Investiţia grupului Discovery Communications în DogTV, care emite 24 de ore din 24, i-a permis televiziunii să se extindă în afara Statelor Unite ale Americii, în teritorii precum: Marea Britanie, China, Germania, Israel, Franţa şi Olanda.
În afară de România, DogTV plănuieşte să se extindă, în anul 2017, şi în teritoriile Australia, Brazilia, Polonia, Argentina, Canada, Italia, Rusia, Spania, Danemarca, Suedia, Finlanda, Croaţia şi Elveţia.
Televiziunea este disponibilă online în peste 50 de ţări, prin via iOS, Android, PC, Mac, Apple TV, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire şi Roku.
Potrivit DogTV, lansată în anul 2012, programele sale au fost dezvoltate de oameni de ştiinţă special pentru ochii şi urechile câinilor, pentru a le crea un mediu potrivit în perioadele în care rămân singuri acasă.