Confidenţialitate

Bun pentru tine, bun pentru mediu. Cum reciclezi ambalaje la Kaufland și te bucuri de reduceri (P)

Doar 2 din 10 români știu că România și-a epuizat, în 2021, cota de resurse disponibile tot anul încă de pe 21 iunie. Pentru mai mult de șase luni, am consumat resursele naturale care aparțin generațiilor viitoare. Iar acest scenariu se repetă în fiecare an.

Pământul a ajuns într-un punct de cotitură, iar stilul nostru de viață presupune un consum excesiv de resurse și poluează tot ce ne înconjoară – aer, pământ, păduri, râuri și oceane. Ritmul alert al poluării poate fi încetinit dacă alegem să consumăm responsabil, să reparăm, să reutilizăm obiectele, dar și să colectăm separat tot ce nu poate fi reparat.

Prin colectare și reciclare, dăm o gură de aer planetei. În loc să consumăm din resursele rămase, consumăm din ceea ce a fost deja folosit.

Asta este și soluția propusă de Kaufland România, care a creat prima rețea națională de automate de colectare selectivă a ambalajelor. Orice român interesat să recicleze, o poate face simplu și rapid, știind că la Kaufland, fiecare gest prietenos cu natura vine cu o recompensă.

Îți faci cumpărăturile, reciclezi și primești instant cupoane de reduceri:

Sub sloganul ,,Reciclezi și Salvezi”, Kaufland a dat startul unei campanii ample de încurajare a reciclării, mărind discount-urile oferite la anumite categorii de produse.

Clientul care aduce 5 recipiente (PET-uri cu volum de până la 3 litri, sticle sau doze de aluminiu cu volum de până la 1 litru) la automatele din parcările magazinelor Kaufland din întreaga țară primește un voucher cu 10% extra reducere la articolele semnalizate cu bănuțul „Reciclezi și salvezi” față de prețul afișat la raft. Produsele aflate la promoție se schimbă săptămânal iar detalii despre ofertele curente se pot accesa pe pagina campaniei.

Din ianuarie 2021 până în prezent, peste 2.000.000 de oameni au reciclat circa 13.000.000 de recipiente, folosind cele 152 de containere din rețeaua Kaufland.

Mai mult, în zona de la intrare, hipermarketurile sunt dotate și cu un punct special pentru recipientele produselor cosmetice și de igienă, în formă de broscuță. Fiind confecționate dintr-un alt tip de plastic, acestea se colectează și se prelucrează separat.

La fiecare 3 astfel de recipiente aduse la instalația sub formă de broscuță din magazine, clienții primesc câte un cupon cu reduceri de până la 50% la produsele aflate în campania lunii respective. Cupoanele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Ce se întâmplă după colectare:

Ulterior, recipientele din containere și din broscuță sunt sortate și reciclate cu ajutorul celor două firme specializate partenere – FEPRA și Green PC Ambalaje. Procesul amplu constă în trei etape:

  • sortarea materialelor la stația automată;
  • pregătirea pentru reciclare;
  • reciclarea propriu-zisă, prin termoformare.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România.