Confidenţialitate

Bucureștiul vrea să aibă un logo

Primăria Capitalei a publicat pe pagina sa de internet regulamentul și formularul de înscriere pentru cei care vor să participe la concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ al Municipiului București.

Conform regulamentului, concursul se va desfășura în perioada 20 martie — 20 aprilie, iar câștigătorul va fi anunțat pe 3 mai.

“Logo-ul realizat în cadrul concursului va reprezenta un ansamblu de semne grafice format dintr-un set de caractere cu rol descriptiv care reflectă istoria/ cultura/ viața orașului București”, se mai arată în regulament.

Juriul va analiza și va puncta după următoarele criterii: relevanță pentru tema concursului; atractivitate/ design atractiv; originalitate (să îmbine elemente care să reflecte tradiția istorică a Bucureștiului cu elemente care să țină cont de tendințele actuale): funcționalitate (vizibilitate și lizibilitate, să fie ușor recognoscibilă, să poată fi imprimată și pe suprafețe mici fără să piardă detalii esențiale); adaptabilitate (să permită declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale, cum ar fi: București cultural, București turistic, București muzical, București sportiv). Cele cinci criterii vor avea o pondere egală în evaluarea fiecărei lucrări, membrii juriului acordând fiecărei lucrări punctaj de la 0 la 20 pentru fiecare criteriu.

Premiul va fi de 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp și spațiu, pe orice suport material și în toate modurile, în favoarea municipiului București, pentru utilizarea lucrării ce va fi declarată câștigătoare.

În cazul în care juriul consideră că niciun logo nu este reprezentativ pentru municipiul București, poate stabili cu votul majorității simple să nu fie desemnat niciun câștigător, fără a fi obligat să justifice în vreun fel decizia luată.