Toate proiectele de promovare turistică a Bucureștiului vor fi elaborate de o singură asociație. Bucharest Tourism Board va gestiona anul acesta 850 de mii de lei, bani primiti prin aprobarea bugetului Capitalei.
Asociatia Bucharest Tourism Board a fost înființată în urmă cu 8 ani și până acum a propus proiecte pentru promovarea Capitalei dar nu a primit și bani pentru a le implementa.
Acum a primit aprobare să colaboreze cu primăria Capitalei pentru a crește vizibilitatea ca obiectiv turistic.
Primăria Capitalei a aprobat un buget de 850.000 de lei pentru anul acesta. Cum vor fi alocaţi banii pentru promovarea turistică a Bucureștiului, ne spune Lucian Boronea, președinte interimar al asociatiei:
”Trebuie să creăm un site de promovare oficială a Capitalei, să avem toate evenimentele care au lo cîn București și zona metropolitană pe o singură platformă, să știe fiecare actor implicat când va fi un eveniment și în ce va consta. Vrem să organizăm puncte de inforare turistică. Trebuie să dezvoltăm, trebuie să cumpărăm aplicații care pot să promoveze obiectivele turistice, să creăm în București un centru de conferințe”.
De asemenea, turiștii ar putea avea un card turistic al Capitalei, cu reduceri și acces la transport, muzee, obiective turistice; puncte de informare turistică, dar nu se știe de când se vor implenta proiectele.
- Alexa Stănescu