Confidenţialitate

Blue Air transferă zborurile de pe aeroportul din Bacău la Suceava, până pe 30 septembrie

În urma deciziei Administrației Aeroportului Internațional Bacău, referitoare la închiderea temporară a aeroportului în perioada 15 august – 30 septembrie 2020 pentru efectuarea de lucrari de modernizare, Blue Air anunță că urmează să transfere zborurile planificate către aeroporturile din regiune.

Astfel, zborurile planificate pe Aeroportul Bacău vor fi transferate pe Aeroportul Internațional Suceava, pasagerii beneficiind de transfer gratuit cu autocarul. Orarul de zbor și indicativul zborului rămân neschimbate pentru pentru cele mai multe dintre zborurile afectate și mutate pe Aeroportul din Suceava.

„Închiderea temporară a Aeroportului Internațional Bacău afectează un număr de 39 de zboruri pe săptămâna, iar Blue Air a luat toate măsurile pentru a minimiza disconfortul creat pasagerilor săi în această perioadă. Am reușit să menținem operațional orarul de zbor planificat și să transferăm temporar cursele afectate pe Aeroportul din Suceava, asigurând trasferul gratuit cu autocarul între Aeroporturile din Bacău și Suceava. Sperăm că impactul asupra experienței de călătorie a pasagerilor noștri să fie minim, și vom utiliza această perioadă pentru a înțelege mai bine dacă există sau nu cerere de zboruri Blue Air din Moldova de Nord.” spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.

Toți pasagerii Blue Air afectați de închiderea temporară a Aeroportului din Bacău primesc noile detalii de călătorie și notificări cu privire la serviciile și opțiunile care le sunt puse la dispoziție prin mesaj SMS și prin e-mail.

Pasagerii care decid să nu mai călătorească în contextul respectivelor modificări pot solicita rambursarea sumei aferente rezervarii în portofelul electronic individual Blue Air, sau solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervarii în numerar către modalitatea de plata folosită la achiziționarea biletului.

Pentru procesarea solicitărilor de rambursare, pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul Blue Air (Serviciul Clienți sau direct pe site www.flyblueair.com) se pot adresa direct Blue Air la adresa de e-mail zbor.anulat@blueair.aero. Datorită volumului mare de incidente din ultima perioadă cauzate ca urmare a pandemiei COVID, rambursarea în numerar poate dura mai mult de 10 săptămâni.

În ceea ce privește pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul unei agenții de turism, aceștia sunt rugați să se adreseze direct agentului de turism, întrucât Blue Air nu are toate detaliile necesare pentru a soluționa aceste cereri.