În această dimineață au început – la mulți comercianți – reducerile de Black Friday 2023. Magazinele au promis prețuri mai mici la televizoare, telefoane, haine, dar și la cosmetice sau vacanțe.
Pe cea mai mare platormă de vânzări online din România, în 36 de minute s-a depășit pragul de 200 miloane lei. S-au vândut peste 530.000 de produse.
Cele mai multe oferte sunt la televizoare, telefoane și electrocasnice mari.
Însă – în topul – produselor vânate de români de Black Friday au ajuns și hainele. Îmbrăcămintea se află pe primul loc în topul lucrurilor pe care vor să le cumpere tinerii între 18 și 24 de ani de Black Friday, potrivit unui studiu recent.
Ca în fiecare an – sunt și oferte inedite propuse de magazinele online. De la carne de porc, la mașini, bărci, aur sau vacanțe.
Bugetul mediu pe care românii și l-au planificat cu ocazia Black Friday este în acest an 2.855 lei.
Black Friday 2023 vine la finalul unui an agitat, un an cu multe scumpiri. Totuși, retailerii se așteaptă de Black Friday la vânzări mai bune decât în 2022.
Sursa foto: Shutterstock
Citește și: Sejururi cu reduceri de aproape 70% pentru vacanțele pe litoral de Black Friday | AUDIO