Confidenţialitate

Bilanțul ministrului Transporturilor: Plec din cauza unui premier iresponsabil. Florine, s-a terminat!

Bilanțul activității la Ministerul Transporturilor a fost o ocazie pentru ministrul demisionar Cătălin Drulă pentru a lansa atacuri la adresa premierului Florin Cîțu și a enumera proiectele de infrastructură rutieră și de cale ferată lansate sau aflate în diverse stadii de execuție.

Plec astăzi de la un minister la care am muncit zi și noapte, cu pasiune, pentru infrastructura României. Plec din cauza unui premier iresponsabil şi incapabil să înţeleagă ce înseamnă conducerea unui guvern, un premier despre care am spus odată că e un zombie politic și care nu înţelege că e terminat politic. Da, Florine, s-a terminat. Te agăţi de putere, dar România nu te mai vrea. Am venit aici din pasiune și mai ales cu pasiune și am făcut treabă până în ultimul moment, până când nu s-a mai putut din cauza unui șef de guvern toxic pentru România”, a spus Drulă, în conferința de presă în care și-a prezentat bilanțul activității.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Conform lui Drulă la finele lunii august investițiile în domeniu din fonduri europene totalizau 3,7 miliarde euro, mai mari decât în anii precedenți. El a enumerat o serie de proiecte de infrastructură aflate în diverse stadii de execuție: loturi de autostrăzi, reparația DN 68A, drumul expres Craiova – Pitești, drumul de ieșire din Vama Giurgiu, centurile mai mulor orașe sau Pasajul Mogoșoaia.

Am deschis nodul de mare viteză de la Sebeș, între A1 și A10, fără panglici. Am reparat acea rușine națională, drumul național 68A, am turat motoarele la maxim pentru ca anul acesta să fie terminate proiectele A10, Sebeș-Turda, mai lipsește lotul 2, se vor deschide anul acesta ultimii 29 de km și autostrada va fi completă“.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Cu un premier „ostil domeniului feroviar” Drulă a vorbit de modernizarea a 100 de km de cale ferată, de achiziția de elemente pentru modernizare, dar și de cumpărarea a 20 de trenuri și 16 locomotive electrice.

Drulă mai spune că a redus numărul posturilor de conducere din minister cu 11% și a numit administratori profesioniști la companiile din subordine.