Multe dintre magazinele care au participat la finalul săptămânii trecute la Black Friday 2015 şi-au făcut cunoscute cifrele vânzărilor accelerate.
Având campanii agresive de promovare, unele magazine declară că vânzările, deşi impresionante, au fost sub aşteptări.
eMag a înregistrat 300.000 de comenzi în primele cinci ore de la lansarea Black Friday, printre produsele cu o valoare totală de 147 de milioane de lei (33,1 milioane euro) numărându-se 22 autoturisme şi un tractor Armatrac 854, la preţul de 99.000 de lei, redus de la 184.800 de lei. Cel mai mare retailer online, eMag, a vândut până la finalul ediţiei Black Friday 2015 un număr de 602.000 de produse, în valoare totală de 202 milioane de lei (45,45 milioane de euro), cu 3.000.000 de lei sub estimările de la începutul săptămânii trecute.
Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro şi a fost realizată de Black Friday pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro, de la 105.667 euro.
Flanco a înregistrat venituri de 116 milioane de lei (26,1 milioane de euro) în weekendul 20-22 noiembrie, în care a organizat promoţiile de Black Friday, cu 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro) mai puţin decât estimările iniţiale, după cum a anunţat, luni, compania. Totuşi, comparativ cu ediţia precedentă Black Friday, vânzările Flanco au fost mai mari cu 18%.
F64, cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est a vândut, de-a lungul unui weekend dedicat campaniei de Black Friday 2015, produse în valoare de peste 16,5 milioane de lei, din 11.500 comenzi. Cel mai scump produs vândut a fost un obiectiv foto de la Nikon, în valoare de 19.999 de lei.
PC Garage a înregistrat vânzări în valoare de 17,5 milioane de lei, după un weekend prelungit dedicat reducerilor. Cel mai mare număr de comenzi a fost atins de PC Garage vineri dimineaţa, între orele 9 şi 10, când au fost monitorizate aproximativ 34 de tranzacţii pe minut. Cel mai scump produs a fost un Smart TV Sony Android în valoare de 33.000 de lei, clientul achiziţionând două astfel de televizoare.
evoMAG a vândut aproximativ 55% dintre cele 24.000 de produse scoase la vânzare cu ocazia Black Friday, valoarea acestora fiind de puţin peste un milion de euro, după cum a declarat pentru MEDIAFAX Mihai Pătraşcu, managerul general al companiei.