Confidenţialitate

Beneficiile pe care ți le oferă managementul relațiilor cu clienții în anul 2022

Ai auzit vreodată de expresia: managementul relațiilor cu clienții? Acesta nu este nici pe departe un concept nou așa cum ți s-ar părea probabil la prima vedere, ci există de ceva vreme pe piață și se vorbește din ce în ce mai mult despre el, mai ales în ultima perioadă, așa cum era și de așteptat având în vedere cât de multe beneficii îți oferă această practică.

 

Care sunt avantajele managementului relațiilor cu clienții și a sistemelor CRM?

 

Creșterea bazei de clienți

Managementul relațiilor cu clienții nu se concentrează doar pe deservirea și înțelegerea cât mai în profunzime a clienților existenți ai companiei. acest tip de management este mult mai mult de atât deoarece își propune să atragă din ce în ce mai mulți clienți pentru afacerile care îl practică. Managementul relațiilor cu clienții vizează în primul rând creșterea bazei de clienți și păstrarea acestora pe termen lung. Prin acest tip de management se dezvoltă un canal de comunicare eficient între clienți și afaceri.

Prin managementul relațiilor cu clienții companiile obțin toate informațiile necesare de la clienții lor. Clienții sunt liberi să ofere feedback și sugestii companiilor în ale căror produse și servicii investesc, iar companiile la rândul lor pot să-și facă o idee clară despre ceea ce doresc clienții lor. Astfel, companiile își elaborează politicile pentru atragerea de noi clienți, iar clienții la rândul lor se bucură de un tratament mai bun.

 

Reducerea costurilor pentru companie

Ideea de optimizare a costurilor reprezintă o prioritate pentru sistemele CRM și managementul relațiilor cu clienții la modul general. Acest tip de management ajută la reducerea costurilor implicate în procesele de afaceri în mai multe moduri. În primul rând, reduce volumul de documente implicate în diferite procese. Contribuie la stocarea tuturor datelor într-o bază de date digitală, ușor de administrat.

De asemenea, reduce munca manuală care trebuie efectuată în afaceri. Acest lucru duce la o scădere a necesarului de personal necesar pentru fiecare task în parte. Și astfel, tehnica CRM, la modul general, ajută companiile să mai taie din costurile de administrare.

 

Publyo – primul sistem CRM românesc destinat agențiilor de marketing

Agenția digitală Oblyo în parteneriat cu Weboratory Capital a dezvoltat primul sistem CRM din România special gândit pentru agențiile de marketing și publicitate online. Publyo CRM este un sistem care permite utilizatorilor săi să creeze de la zero campanii eficiente de marketing în cel mai scurt timp posibil.

Cu un abonament Publyo, fără să dai niciun singur telefon, poți comanda advertoriale echipei tale de writeri indicându-le specialiștilor tăi ce cuvinte cheie să folosească, precum și alte detalii pe care vrei să le respecte în articolele create; poți trimite în mod automat materialele gata realizate clienților tăi spre verificare; iar după ce aceștia își dau OK-ul, poți trimite mai departe articolele în forma finală proprietarilor publicațiilor în care vrei ca ele să apară. Și toate acestea, într-un interval de timp foarte mic pentru tine și fără a fi nevoie să vorbești direct cu nimeni.

 

Astfel, Publyo te ajută să optimizezi timpul dedicat campaniilor de marketing și să profiți de mai mult răgaz pentru tine, având astfel șansa să investești timpul rămas mai departe tot în companie sau pur și simplu în activități relaxante.

 

Iar pentru că CRM nu este un sistem care dorește să îmbunătățească relația ta cu clienții, cel mai mare avantaj de care aceștia au parte dacă tu investești în el este faptul că articolele lor sunt monitorizate și produc efecte pentru o lungă perioadă de timp. Odată ce ai cumpărat un advertorial dând comandă prin Publyo, sistemul îl verifică în permanență ca să se asigure că nu apar niciun fel de modificări la nivelul conținutului acestuia și link-urilor pe care îl conține. Iar dacă o publicație a șters link-ul din articolul solicitat de tine sau chiar articolul cu totul, Publyo notifică publisherul imediat pentru a remedia problema.

Fiind și primul sistem CRM din categoria sa de pe piața românească, Publyo nu este doar o unealtă neprețuită pentru un agent de marketing, ci și un studiu de caz pentru oricine vrea să învețe mai multe despre importanța sistemelor CRM în domeniul digital marketingului în anul 2022, pe piața românească.

 

FOTO