Aplicația mobilă Apa Nova București și noua platformă digitală www.apanovabucuresti.ro dau acces consumatorilor la serviciul de tip self-service.
Prin intermediul lor, consumatorii pot afla informații actualizate, personalizate, făcând astfel posibile o întreagă gamă de operațiuni, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la Centrul de Relații Consumatori și fără să mai apeleze la call center.
Aplicația pune la dispoziție vizualizarea analizei de consum și a facturii online, clienții pot solicita analiza calității apei, își pot exercita spiritul civic sesizând problemele direct din teren, cu posibilitatea de a atașa o fotografie, transmiterea indexului, consultarea datelor despre tarife, ofertele speciale sau informații despre zonele în care sunt programate lucrări de mentenanță și modernizare a rețelelor și pot afla cele mai recente știri despre companie. În plus, consumatorii își pot accesa istoricul consumului pentru toate locațiile de consum pe care le au.
Noua platformă oferă o interfață complet nouă și servicii precum: evidența facturilor și consumul, istoric indexuri, evidența plăți și multe altele. Pentru utilizarea acestor facilități este necesară accesarea paginii de internet și introducerea perechii utilizator/ parolă pentru utilizatorii care au deja un cont creat în vechea platformă. Pentru clienții noi este necesară crearea unui cont folosind datele de pe factură.
Platforma online a fost reconfigurată dupa modelul website-urilor internaționale ale companiei.