Au apărut concluziile unei investigații făcute la Aeroportul Otopeni.
Ancheta a fost făcută de Corpul de Control al prim-ministrului, iar concluziile au fost aduse la cunoștința ministrului Transporturilor în toamna anului trecut, dar ministrul a ales să țină secret documentul.
În 12 luni, între 2016-2017 s-au realizat doar 0,03% din investiţiile prevăzute în infrastructura aeroportuară.
Starea tehnică a Aeroportului Internațional Otopeni este jalnică: pista 1 nu asigură condiţii eficiente de aterizare/decolare, deşi la această pistă s-a intervenit cu utilaje aproape în fiecare zi, uneori chiar şi 14 ore. Pista 2 este operaţională pe o lungime de doar 2.237 m din 3.500 m.
Pe timp de noapte nu se poate opera fără lumini specifice, fapt pentru care piloţii consideră periculoasă utilizarea ei.
Balizajul luminos nu este echipat corespunzător pentru condiţiile de vizibilitate redusă.