Cei 8 copii, cu vârste cuprinse între 4 și 6 ani, au fos selectați în urma unei campanii care a început în luna octombrie a anului trecut. Chipurile lor vor fi prezente pe ambalajele Kinder Chocolate într-o ediție limitată.
Alma, Anastasia, Patrick, Matei, Luca, Tian, Serena și Sara sunt cei opt ”ambasadori ai năzdrăvăniei Kinder”.
În urma selecției finale, aceștia au participat la o ședință foto, iar imaginile lor se află acum pe pachetele Kinder Chocolate distribuite în toată țara începând cu luna mai 2020.
Printre năzdrăvăniile câștigătoare se numără ideea lui Luca, micul artist care l-a transformat pe fratele său în noua lui operă de artă atunci când s-a plictisit de blocul de desen; a Sarei, care iubește unghiile colorate și a ales să se dea cu ojă până la coate; a lui Tian, care a decorat mașina albă a tatălui cu linii verzi sau a Anastasiei, care iubește atât de mult cântecul Alunelu, încât îl include și în alte poezii.