Un sfert dintre români își cumpără haine o dată la 2, 3 luni și în general merg în magazinele de profil din mall.
‘
‘
Cercetarea arată că tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani cumpără cel mai des, chiar de mai multe ori pe lună,.
‘
‘
Aproximativ 7 din 10 români își cumpără hainele din malluri, în vreme ce magazinele stradale sunt preferate de doar 50% dintre cei chestionați.
‘
Pe de altă parte, vânzările online de articole de îmbrăcăminte sunt mult mai bine reprezentate în Bucureşti față de restul țării – 11% dintre locuitorii Capitalei afirmă că îşi cumpără des haine din online, spre deosebire de doar 5% în restul țării.
‘
În topul preferințelor se află și magazinele de tip outlet care vând îmbrăcăminte de la firme cunoscute – 25% dintre cei chestionați preferă să achiziționeze articole de calitate bună, la prețuri reduse.
‘
Întrebați despre suma pe care au cheltuit-o pe îmbrăcăminte sau încălțăminte în ultima lună, peste 15% dintre românii din urban au declarat că au cheltuit peste 200 lei.
‘
Studiul GfK a fot realizat pe un eşantion de 1.000 de persoane din toată țara, cu vârsta de peste 15 ani.