Este în plină desfășurare, la Londra, cel mai mare târg de turism din lume, cu participarea a mii de expozanți din 185 de țări. România are o reprezentare impresionantă, cu peste 40 de companii de turism, iar județul Constanța, care promovează litoralul românesc, are, la această ediție cea mai mare vizibilitate de până acum.
Cu 40.000 de vizitatori și 3.500 de expozanți din 185 de țări, Târgul de la Londra reprezintă un punct de întâlnire esențial pentru profesioniștii din domeniul turismului. La această ediție, pentru prima dată, CJ Constanța, primăria, OMD și aeroportul Mihail Kogălniceanu și-au dat mâna și au venit impreună la târg. Au două obiective importate:
„Numărul 1 – Listarea stațiunii Mamaia în cataloagele de turism internaționale, Numărul 2 – Ieșirea din izolarea aeriană a stațiunii Mamaia Incat un tursit să poată ateriza la Mihai Kogălniceanu”, a declarat, la Londra, președintele OMD Constanța-Mamaia. George Măndilă.
Iar președintele Patronatului Marea, din Mamaia, Ionuț Puznava țintește și spre un sezon estival mai lung:
„În special, căutăm turiști pentru capetele de sezon. Adică cei care vin din țările un pic mai friguroase și se pot acomoda foarte ușor cu temperaturile ridicate din perioada mai iunie, septembrie chiar și octombrie”, spune el.
Participanții constănțeni la Târg s-au intâlnit cu operatori din mai toate țările participante. Au avut ce le arăta in materialele de prezentare.
„Rutele turistice, patrimoniul cultural, gastronomia, cramele din județul Constanța. Efectiv, tot ce ne dorim să scoatem în evidență pentru a atrage turiștii”, explică Vadim Ruse de la CJC.
Târgul de Turism de la Londra se încheie pe 6 noiembrie. În cele trei zile ale celui mai important eveniment din turism se încheie contracte de peste 3 miliarde de euro.
Foto: Primăria Constanța OMD