La ora 19 au fost deschiși încă 3,3 km de autostradă, după o așteptare de aproximativ 7 ore, momentul fiind inițal anunțat pentru vineri în prima parte a zilei.
Deschiderea a avut loc după ce Inspecția de Stat în Construcții a definitivat controlul la tronsonul nou.
Reprezentanții CNAIR au recepționat lucrările la sectorul de autostradă București – Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) – km 3+325, Nod Centură București și Nod Moară Vlăsiei.
Cei 3,3 km se vor alătura altor circa 3,2 km deja finalizați, din apropiere de strada Popasului și până la Centură.
În total, cei 6,5 km de la Centură și până în șoseaua Petricani vor avea câte trei benzi pe sens (fără bandă de urgență) și două noduri: la intersecția cu Popasului și un sens giratoriu la intersecția cu strada Gherghiței.
La intersecția cu Șoseaua Petricani autostrada se va termina într-o intersecție în „T” semaforizată, cu bretele dedicate pentru virajul la stânga, atât de pe autostradă, cât și de pe Șoseaua Petricani.
Proiectarea și execuția acestui sector de autostradă au fost făcute de Asocierea Aktor – EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fără TVA.
https://www.facebook.com/radu.sofran/videos/2364748473544879/
Aceasta este săptămâna inaugurărilor de autostrăzi în România.
În timp ce premierul Viorica Dăncilă cere 100 de kilometri de autostradă până la finalul anului, de miercuri au mai fost dați în folosință 13,7 noi kilometri de autostradă.
Reprezentanţii CNAIR au recepţionat miercuri lucrările de la lotul de autostradă Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km, care a completat Autostrada Transilvania. Aşadar, de miercuri, România are încă 13,7 km din Autostrada Transilvania deschişi traficului rutier. Valoarea contractului Ungheni – Ogra a fost de 251.349.460,28 lei fără TVA.
Cu cei 3,3 Km de azi, CNAIR se apropie lent de ținta de 100 de kilometri.