Pe 24 şi 25 septembrie va avea loc cea de-a patra ediţie a SEMdays, cea mai mare conferinţă de SEO şi PPC din Europa de Est. Evenimentul este organizat de SEOmonitor şi 2parale şi aduce la Bucureşti 17 speakeri internaţionali, o parte dintre cele mai importante figuri ale segmentului de Search Engine Marketing, care au participat în ultimul an la conferinţe precum MozCon, SMX, SES ori BrightsonSEO.
La SEMdays participanţii au ocazia să afle, timp de două zile, know-how valoros în Search Engine Marketing de la de la speakeri de top. De asemenea, conferinţa este un prilej bun de networking cu budget owners, manageri de marketing și de brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri și antreprenori online din România și țările din regiune.
Cei 17 speakeri vor aborda teme de interes pentru online marketers, manageri din diverse sectoare business, iniţiatori de start-up-uri sau antreprenori online, teme ce ating mişcările principale din Search Engine Marketing din ultima vreme. Spre exemplu, printre ei se vor număra un fost angajat Google, specialişti în Content Marketing sau fondatori ai unor agenţii importante de online:
Kaspar Szymanski
Fost angajat Google în echipa de Search Quality
Înainte de a fonda SearchBrothers.com, Kaspar a fost parte din echipa Google Search Quality. Acum a trecut de cealaltă parte a baricadei şi oferă consultanţă SEO. Experinţa la Google îl face un expert greu de egalat, în special pe probleme de penalizare, pe care le-a desluşit în detaliu ca team member în Google Search Quality.
Matt Beswick
Cum va evolua conţinutul?
Matt este co-fondator la Aira – o agenție de digital marketing cu rezultate internaţionale. Înainte de asta, a fost fondatorul Hidden Pixel, care și-a început activitatea ca fiind unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri pentru social media și care a început rapid să ofere şi servicii de onlime marketing.
Hannah Smith
„The Queen of Content”
Hannah lucrează de mai mulţi ani la Distilled, una dintre cele mai bune agenţii de digital din UK şi are un background solid în Content Marketing. A mai fost prezentă la conferinţe precum MozCon, BrightonSEO sau SearchLove.
„În ultimul an, am participat la cele mai mari evenimente de Search Engine Marketing. Dintre speakerii cunoscuţi acolo, am selectat 17 persoane ce vor prezenta şi la SEMdays noutăţi semnificative din domeniu. Doi dintre speakeri au fost chiar membri în juriul European Search Awards, pe care i-am cunoscut odată cu nominalizarea aplicaţiei SEOmonitor.com. Informaţiile şi networking-ul de la astfel de evenimente sunt extrem de valoroase, în special pentru că vorbim despre o industrie extrem de dinamică, la care trebuie să ne adaptăm în permanenţă”, spune Cosmin Negrescu, CEO şi fondator SEOmonitor.