Confidenţialitate


Black Friday: România este pe locul doi în lume, după Statele Unite ale Americii, când vine vorba de Black Friday


Black Friday: România este pe locul doi în lume, după Statele Unite ale Americii, când vine vorba de Black Friday

Deși a debutat în România abia în 2011, țara noastră a ajuns rapid în top și, în prezent, este pe locul doi după Statele Unite ale Americii în ceea ce privește volumul căutărilor online raportat la numărul total al locuitorilor țării, conform Google Trends.

Concluzia aparţine agenției de marketing online Today’s, care a analizat evenimentul Black Friday și interesul pe care îl au utilizatorii față de acesta.

Retailerii din România, în ultimii doi ani, au devansat data și derulează campaniile de Black Friday la finalul penultimei săptămâni din noiembrie. În SUA, acest eveniment încă se desfășoară în ultima vineri, după Ziua Recunoștinței. Există însă diverse campanii care folosesc conceptul de Black Friday încă din octombrie sau de-a lungul anului, iar de aici reiese interesul crescut în România pentru acest eveniment.

În ceea ce privește comportamentul cumpărătorilor în luna noiembrie, în 2012, unul din patru români din mediul urban susținea că este interesat de ofertele speciale de Black Friday, iar aceasta era abia a doua ediție a evenimentului. Anul următor, utilizatorii au cumpărat, pentru prima dată, mai mult din online decât din offline în perioada Black Friday.

În 2014, 5 milioane de români au făcut cumpărături de Black Friday în valoare de peste 67 de milioane de euro. Acum, potrivit unui studiu realizat de eMAG, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday.

Pe Google, interesul pentru Black Friday se manifestă încă de la finalul lunii octombrie, o creștere semnificativă înregistrându-se în ultimele două săptămâni înainte de Black Friday.

Printre cei mai populari termeni în căutările pe Google se numără: “oferte de black friday”, “black friday 2016”, “reduceri black friday”, “black friday romania” și “black friday emag”.

Black-Friday-2015-Google-Trends

Conform statisticilor Google, românii asociază, în proporție considerabilă, brandul “eMAG” cu black friday. Today’s estimează că anul acesta 30% din cei interesați se vor documenta prin intermediul dispozitivelor mobile.


Ultimele stiri
Obiceiuri de Crăciun în Muntenia. Brezaia și jocul ursului

Obiceiuri de Crăciun, în Moldova. Îmblânzirea anului ce vine și a „Urșilor de la Comănești”. Alungarea duhurilor rele…

Obiceiuri de Crăciun, în Crișana. Prin ce se deosebește Turca din Bihor față de cea din alte zone…

Obiceiuri de Crăciun, în Oltenia. Ce presupun Viflaimul din Dolj, Vasilca și scormonitul în foc | AUDIO

24 decembrie, Ajunul Crăciunului. Colindatul și alte obiceiuri la români

Constanța: Protest al angajaților CT Bus și al altor constănțeni în fața primăriei, în ziua aprobării unor taxe…

Sibiu: Incident la un hotel din municipiu. Tavanul de deasupra unei piscine s-a prăbușit peste persoanele aflate în…

Ce tradiții mai respectă de Crăciun unii bucureșteni și ce e cel mai important pentru ei în această…

Programa la Limba și literatura română pentru clasa a IX-a a fost revizuită și prezentată la Ministerul Educației.…

Vrancea: Accident rutier pe A7, la mai puțin de două ore de la deschiderea circulației pe tronsonul Focșani-Adjud.…